Dienstenaanbod

Heldere communicatie, persoonlijke dienstverlening en een goede prijs/kwaliteit verhouding.


Weerdsingel Oostzijde 71-bis

3514 AH Utrecht

tel. 030-2682046

info@raadendaadutrecht.nl


KvK/Handelsregister: 17066828

Becon: 605268


samenvatting van mijn dienstverlening

Administraties *)

Verzorging van (en/of assistentie bij) de uitvoering van de boekhouding en salarisadministratie. Dit is ook via het internet mogelijk.


De financiele administratie en aangifte BTW kun je zelf eenvoudig verzorgen via een door ons ontwikkeld Excel pakket, een 'light' versie van Davilex/Visma, eBoekhouden, Exact, Reeleeze, Moneybird, Yuki, etc.

Er komen steeds meer spelers op met name de ZZP markt en ik adviseer graag. Bij aanschaf via ons is soms ook een leuke korting binnen bereik.


Je kunt 'de boekhouding' natuurlijk ook volledig door ons laten verzorgen, de keuze is aan jou.


Belastingzaken

Verzorging van aangiften BTW/ICP, Vennootschapsbelasting en Loonheffingen.

En uiteraard de aangifte Inkomstenbelasting (voor u en uw eventuele partner).

Met alle advies dat daar bij hoort.


Inhuren

Voor projecten ben ik 'uurtje factuurtje' of via detachering in te huren.


Management ondersteuning

Assistentie bij communicatie met externe partijen (bijv. overheden, belastingdienst, banken, belangenorganisaties en platforms), inschakeling experts, etc.

 

Ook voor conflictbemiddeling, personele zaken, opstellen en beoordelen van contracten kunt u bij ons terecht.

Dit geldt zowel voor ondernemingen als stichtingen en verenigingen.



*) Tip: Excel boekhouding: €46,50 per jaar.

Voor klanten die zelf willen boeken heb ik een op maat gemaakt Excel bestand beschikbaar. Dit eenvoudige en overzichtelijke 'digitale kas en bank boek' is al enige jaren in gebruik bij een toenemend aantal klanten en wordt steeds bijgewerkt op basis van respons van klanten en nieuwe wetgeving, BTW tarieven, etc.


Handige extra's zijn een automatische BTW berekening per kwartaal op basis van de ingevoerde boekingen en een 'tool' om uren en reiskosten declaraties bij te houden.


De jaartotalen zijn voor mij een handig en kostenbesparend middel om de jaarrekening op te stellen, zodoende verdient de klant de 'abonnement' kosten en tijd die gaat zitten in het zelf boeken (meestal) ruimschoots terug!


Klik op button voor meer informatie:

Marketing assistentie 

Advies en assistentie bij markt- en locatieonderzoek, presentatie, huisstijl- en website ontwikkeling, mediakeuze voor werving en communicatie, etc.

 

Nieuwsbrieven 

Regelmatig verzorg ik nieuwsbrieven rondom thema's. Mijn klanten ontvangen deze brieven als ik denk dat dit relevant is voor hun onderneming of persoon.


Rapportages 

Opstellen van jaarrekeningen, financiering-begrotingen/aanvragen, subsidieaanvragen, fondswerving, etc.

 

Software advies 

Advies en assistentie bij de aanschaf en inrichting van alle vormen van administratieve en financiële software.


Starters begeleiding

Starthulp voor uw nieuwe onderneming of (non-profit) organisatie.

Indien gewenst inclusief opstelling van een onderneming/financieringsplan en alle andere zaken waar u als 'nieuwkomer' mee te maken krijgt.

Dit tegen een gereduceerd tarief voor het eerste jaar.


Klik op button voor meer informatie

Voor particulieren hanteren wij vaste en 'scherpe' tarieven.


Klik op button voor meer informatie:

U kunt ook bij ons vergaderen!


Omdat ik een enthousiaste amateur kok en een allrounder ben, met een goed gevoel voor gastheerschap, verhuren wij onze kantoor-woning voor vergaderingen, workshops, etc.

Samen met mijn vrouw en expert-relaties maken wij daar desgewenst turn-key projecten van, incl. lunch, workshop, boottocht, etc.


Per uur huren voor een bespreking, sollicitatiegesprek, zonder toeters en bellen kan ook, vanaf €30 per uur.


Klanten van Raad en Daad Utrecht krijgen standaard 20% korting.


Klik op de button verwijzing naar onze vergader site.

QR code R&D